Kırmızı Halı İncelemesi (2019 Oscar Ödül Töreni)

Ben bu sene yine Oscar Ödül törenini  izlemedim. Ne zaman izlemeye karar versem kırmızı halı serilmeden uyuyorum en iyisi kendini kasmamak dedim. Zaten eski havasından eser yok. Ne şahane filmler çekiliyor ne de tek tük çekilen iyi filmlere ödül veriliyor. Körler sağırlar birbirini ağırlar bir ortam.
Ama Kırmızı Halı incelemesini asla es geçmem. O bambaşka bir gelenek benim için. Bu arada belirteyim modadan her fani kadar anlıyorum. Ama gözlerime güveniyorum ( 5 derece miyop)

Hazırsak başlayalım.
 Amy Adams ile başlayalım ki hemen korkup kapatmayın. Gayet güzel. Versace elbisesi ile çok hoş olmuş. Sadelikten şaşmamak gerektiğinin bir kanıtı gibi.


 Laura Dern yine şık görünenlerden fakat elbisenin üst kısmında bir sıkıntı varmış gibi görünüyor. İşte o tamamen memesizlikten. Yine de geçer not alıyor benden.

Evet işte geldik Allah'ın rüküşü kategorisine kafadan giren birine. Rachel Weisz kırmızı kadar güzel bir renge bunu yapan Givenchy markasını kesinlikle dava etmeli. Hadi diyelim böyle bir elbiseye bakarken  kör oldun evet dedin peki kuaförün de mi kördü be kadın. "Aşırı piremsesim ben" saçı olayı daha da korkunç bir yere götürmüş.

Baaak işte bir "Rüküşüm ama Oscar bende" vakası daha. Laura Marano senin amacın ne canım. O dekolteye o altı üstü ayrı ayrı bağımsızlığını ilan etmiş elbiseye ne söylesem az ama o renk çantayı eminim çok aramışsındır. Elbisenin arkasında ucu gözüken bir fiyonk var sanırım. Bayılmamak için o kısmı geçiyorum.

 Ne varsa eskilerde var. Glenn Close aslında burda 7. kez aday olup 7. kez alamadığı Oscar'a bir gönderme yapıyor. "Ben olmuşum Oscar heykelciği"diyor Glenn ninem.

Olivia Coleman bayıldığım bir oyuncu. Gönül isterdi ki torpil yapayım ama elbisenin elle tutulur bi yanı yok maalesef. Hani sen ingilizsin prensesler diyarının insanısın azcık şu Diana'dan Kate'den utan kadın. Daha fazla yorumlayamayacağım keder çöktü vallahi.


Tina Fey gecenin geçer not alanlarından. Kendini bilen kadın en azından. Ne taşıyabiliyorsa onu giymiş riske girmemiş. Aferin kız.

Geldik bizim Khaleesi'ye. Seni bir çok akrabamdan daha çok seviyorum ama sen giyinmeyi bilmiyorsun. Hiç alınmaca gücenmece yok küçük aptal. Siyah sana devvv yakışırken kırtasiyede 10 tanesi 1,5 lira olan hediye paketi giymek neden ??

 Emma Stone ilk defa şık. Gözlerime inanamadım. Elbisenin omuz detayları o aşırı sade saçına başına rağmen durumu kurtarmış. Güzel.


Jennifer Lopez'in aşırı janjanlı giyinmeyi sevdiğini biliyoruz. Onun kadar iyi dekolte taşıyan da yok. Ondan sebep herhalde bu elbise bana çoook kapalı ve şekilsiz geldi. Sırf popon disko topuna benzesin diye yaptıklarına bak Jlo.


Ah işte son senelerde en beğendiğim isim. Lady Gaga. Bir ara et met giyip midemizi ağzımıza getirdin ama sen de doğru yolu buldun. Kendisine bir devin leğen kemiğini nakletmişler gibi görünse de o  Lady Gaga imzası oluyor işte. Güzel çok beğendim.


Marina de Tavira her ne kadar doğru renk bir elbise ile geceye katılmış olsa da memesizliğinin kurbanı olmuş. Memeler olması gereken yerde olmayınca üst bedeni ufak görünmüş kafası kocaman kalmış. Oysa askılı hafif dekolteli bir elbise ile sen de memen var gibi yapabilirdin :/

Charlize Theron'un kıyafetine bi anlam veremedim. Çok güzel bir kadın onda hemfikiriz ama Dali tablosu gibi görünen göğüsleri ile ne yapmak nereye varmak istemektedir ben anlamadım. Sırt dekoltesi kullanmayı tercih etmesi sonuç bu olunca beni biraz üzdü açıkcası.

Veee işte geldik gecenin en şıkına. Bill Porter. Cesaretine mi övgü düzsem elbiseyi şahane taşıyışına mı bilemedim. Gerçekten muhteşem.

Geldik bir Kırmızı Halı incelemesinin daha sonuna. Maksat eğlenmek olsun ben bu gelenekten hiç vazgeçmeyeceğim. Bir başka incelemede görüşmek üzere :)

PS: I love you and blogda beğendiğiniz yazıları paylaşmaktan çekinmeyin :)


Yorumlar

Popular Posts

Nobahari

Ben, Kirke

Ahlat Ağacı