Moralleri Fulleyelim Vol. 1: En Şahane Postcastler

Biraz sıkıntılı çokça takıntılı insanlara (klavyeyi kolonya ile ovuyorum yazarken) dönüştüğümüz şu günlerde oyalanacak bir şeylere ihtiyacımız var.
Evden çıkamıyoruz, çıkmıyoruz, çıkmayacağız. ( Kahrolsun çalışanlarına izin vermeyen özel sektör!!)
Evden çıkmadan moralleri nasıl fulleriz diye düşünüyordum. Aklıma bir podcast listesi paylaşmak geldi. Ben spotify kullanıyorum ve buradaki podcastleri paylaşacağım ama listedeki programları youtube'da bulabilirsiniz. Hepsini değilse bile bir kısmını.

O Tarz Mı? 
Can Bonomo, Can Temiz ve Bengi Apak'ın bolca goygoyladığı podcast aleminin kralı O Tarz Mı? aslında bir tavsiye programı. Kendilerine gelen mailllerdeki dinleyicilerin sorunlarını çözmeye çalışıyorlar.(Asla öyle bişey yok ) İlk sezonlarda İsmail Türküsev ve Can Sungur'da ekibe dahildi ama ayrıldılar. Fakat aynı goygoy hız kesmeden devam etti. Can sıkıntısına birebir bu podcasti şiddetle tavsiye ediyorum. (ŞEFİİİİİM!)

Psikolog Beyhan Budak 

Bir sosyal fobik ve anksiyetesporlu olarak Beyhan hocayı uzun zamandır takip ediyorum. Şu zor zamanlarda sakinleşmemizi sağlayacak çok güzel telkinleri var.
Gerildiğiniz zaman dinleyebilirsiniz. Psikolojik desteğin azı çoğu olmaz. (Youtube'dan da bulabilirsiniz.)

İlk Sayfası 
Storytel için yapılan bu podcast Spotify'da da yayınlanan bir podcast İlk Sayfası. Final yapmış olmasına rağmen dönüp dönüp dinliyorum. Mirgün Cabas ve Can Kozonoğlu yazarlarla kitaplarının ilk sayfası üzerine konuşuyorlar. Sevdiğniz yazarlarların yazma maceralarını dinleyebilirsiniz.

Nasıl Olunur

Nilay Örnek'in sunduğu programda mesleki anlamda rüşdünü ispatlamış insanlara "Nasıl Olunur?" diye soruyor. Çok nefis sohbetlerle beraber ilginç şeyler öğreniyoruz.

Yeni Haller 

Özgür Mumcu ve Eray Özer'in gündem ve daha fazlası üzerine sohbetlerini dinliyoruz. Palu ailesinin bile konuşulduğu bir program olduğunu belirtmeden edemeyeceğim :))
Yeni ve Keyifli.

Merdiven Altı Terapi 

Ekşi sözlük sayesinde haberim oldu bu podcastten. Twitter'dan da tanıdığınız (tanımıyor da olabilirsiniz) Deniz Dülgeroğlu ve değişik hayatını, bunun üzerinden yaptığı çıkarımları bol bol gülerek dinliyoruz.


Umarım bu listede sizin de ilginizi çeken bir podcast olur. Ellerimizi yıkamayı, bol bol kolonyalanmayı, evde kalmayı unutmayın.

İyi dinlemeler :)





Yorumlar

Popular Posts

Nobahari

Ben, Kirke

Ahlat Ağacı